Минулий місяць виявився дуже насиченим та результативним.
Одним із факторів, які цьому сприяли - участь ТМ CHANDI у міжнародній виставці InterCHARM 2012 - одинадцята міжнародна виставка парфумерії та косметики, яка проходила у м. Києві на Броварському проспекті з 20 по 22 вересня.
Виставка була підготовлена професійно та якісно, активна рекламна компанія заходу дала свої результати, що відобразилось у великій кількості відвідувачів та експонентів.
Порадував той немаловажний факт, що виставку відвідують не тільки представники столичних компаній та фахівці напрямку косметології, а й представники з різних куточків нашої держави. Що робить виставку ще результативнішою для просування нашого бренду в регіони нашої Батьківщини. Звичайно, було чимало гостей з інших держав, що сприяло налагодженню стратегічних зв'язків та обмін досвідом.
Стосовно нашого бренду, ми задоволені результами виставки, адже налагоджено більше 20 нових контактів з представниками дистриб'юторських компаній із різних регіонів України, нашою продукцією зацікавились мережі аптек та приватні підприємці з різних міст.
Здобуто гарний досвід спілкування та налагодження комерційних стосунків з представниками компаній, що виготовляють косметичну продукцію з Латвії, Індії та Пакистану. Завдяки чому, ми плануємо значно розширити асортимент нашого бренду та товарних позицій мережі наших Інтернет магазинів у майбутньому.